4 Mart 2013 Pazartesi

Merhabalar :)

Bugün Pazartesi ama Allah' a şükür öyle çokta yoğun bir gün değil. 
O yüzden demin kargodan gelen allıklarımı bloğuma eklemek istedim. şirkette olduğum için çektiğim fotoğraflar çok kötü çıktı, cep telefonu olduğu içinde çektiğim fotoğrafları ne kadar çevirsem de hep ters gösterdi blokta. o yüzden fotoğrafları şimdilik internetten aldım. Eve gidince deneyeceğim ve detaylı fotoğraflarını çekeceğim.
 ilk olarak Elften aldığım allık ;


 Elf Blush Bery Mery
Hafif simli bir yapısı var


Umarım güzel bir renk olur. Ben oldukça beyaz tenliyim çünkü...


Gelelim diğerlerine :)



Bir diğeri de  Sleek'ten 



Oda hafif simli ve Nars Orgasmın muadili diyorlar.
Dayanamayıp kullandım ve rengini beğendim.


Veeee sonuncusu;


 Yine Sleek ten bir allık paleti. Yabancı bloglarda beğenildiğini okuyunca almak istedim. birbirine kesinlikle benzemeyen 3 renk var bu palette.
,
Sleek Brush Palette sugar olarak geçiyor.



Renkleri hoşuma gitti ama denemeden bir şey söylemek istemiyorum.





Buda internetten bulduğum swatch yapılmış hali :)


Umarım hoşunuza gider.:)
Hoş daha bir takipçim bile yok ama olsun :)

Herkes Sevgile kalsın.:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder